Další sekundární barvou v našem projektu „BARVY“ byla barva fialová. Děti doma s rodiči hledali fialové předměty, které poté přinesli k nám do školky. Všechny věci dané barvy jsme si prohlédli, ohmatali, vytleskali po slabikách jejich názvy a některé si dokonce i očichali. Písmeno F jsme si všichni nejdříve správně logopedicky vyslovili a zjistili zajímavou věc a tou bylo, že naše ústa vypadají při vyslovení jako zaječí tlamička. 🙂 Po protrénování mluvidel jsme si písmeno F jako fialová napsali i na tabuli a jako konečnou aktivitou bylo samotné namíchání barvy. Děti už vědí, že musíme použít dvě barvy – červenou a modrou a v různých intenzitách docílíme vždy jedinečné fialové barvy. Velmi nás těší, že se tento projekt u dětí uchytil a začínáme pozorovat první výsledky. Děti již správně diferencují barvy předmětů ve svém okolí a dokáží se správně vyjadřovat.
Více fotografií najdete ZDE