Podívejte se, jak pokračujeme v projektu BARVY. V minulých týdnech jsme se seznamovaly a procvičovaly barvy hnědou, růžovou a šedou.
Růžová
Sešlo se nám spoustu krásných růžových předmětů. Je vidět, že je ve Čtyřlístku převaha holčiček.🙂
Kromě vytleskávání, hledání předmětů, třídění atd. jsme se seznámily s plameňákem, který má krásnou růžovou barvu. Přečetly jsme si o něm básničku a zkoušely stát na jedné noze a chodit jako on. Kdo chtěl, mohl si také vybarvit omalovánku s růží.
Plameňák
Je jeden růžový pták, jmenuje se plameňák.
Žije v jižní Africe, vysoký je velice.
Nikdo neví, kolik měří a proč má růžové peří.
Proč spí pouze ve stoje, víme jen, že tak to je.
Šedá
Při pojmenovávání předmětů a jejich popisu se snažíme, aby se děti vyjadřovaly celou větou a zaměřujeme se také na správnou artikulaci všech hlásek. Střídáme výslovnost hlasitou, ale trénujeme i šeptání. Zjistily jsme, že šedou barvu má hned několik zvířat, které známe. Slon, nosorožec, hroch a myš. O slonovi jsme se učily básničku, vysvětlily si, že žije v Africe a v Indii a také si na slony zahrály. Slona nebo myšku si mohly děti vybarvit.
Slon
To je on, malý slon,
co se učí na trombón.
Zvedá chobot jako trombón,
zatroubí, když dáš mu bonbón.
Hnědá
Zeptejte se koho chcete,
všichni vám to povědí.
Kaštan mívá hnědou barvu,
jako kožich medvědí.
Více fotografií najdete >>> ZDE <<<